34 timmar, bäästa!

nu tänkte jag skriva om dessa 2 dagar med linnéa, o faktiskt tycker jag ni ska läsa, för o se hur grymt kul vi faktiskt hade med varandra! o måste bara säga innan att Linnéa, my maaryjanee är en helt sjukt underbar o snäll tjej, henne kunde jag verkligen vara mig själv med direkt, fyfan.. bääästa tjejjen jasvär =D 

31/7 dag 1.
jag kommer till norrköping kl 3, då Linnea o Emelie står där. Emelie är Linnéas syster om man säger så. Iallafall, jag trodde det skulle vara rätt pinsamt o träffas, eftersom det var första gången.. men det gick hur bra som helst, redan på några minuter kändes det som vi känt varandra hela livet!

vi stod sedan o väntade på 113 för att åka till väster tull, där vi mötte Nysten, det var riktigt länge sen, så det var verkligen underbart o se o träffa honom.. ja, vi 4 + nelly (hans hund) gick till vilbergen, där vi hittade en bänk o satt o snacka galet om allt möjligt, lyssna lite på musik oså mobbade jag o Linnéa ZinKim också haha! det var kuul. men efter ett tag bestämde jag Linnéa o Emelie oss för att dra till stan eftersom Linnéa skulle köpa en rullare.. o det var helt sjukt, för man är tvungen o vara 18 för o köpa det? haha skrattretande.. så vi var tvungen o gå hem till Linnéa för o hämta Emelies lägg, o sedan letade vi efter nåt närmare ställe, men inga hade, förutom pressbyrån, men dom ska självklart vara så dyra, men tillslut fick vi tag på en.. så vi sprang runt hela norrköping eller nåt haha, men mycket skratt faktiskt.

efter de gick vi hem till Linnéa, då vi käkade pizza, mmhm det var gott, o jag åt som en snigel tror jag? haha det var pinsamt, för dom åt normalt o jag satt där med pizzan i 100 år, haha.. sedan hände lite saker, fyfan.. o Emelie drog på fest.. men jag fick Linnéa på humör tillslut tror jag, o hon fick mig på humör, för att så mycket som vi skrattade har jag inte gjort på månader o år eller nåt, o vi garvade åt allting hahah, o så satt vi såklart o diggade på denna låt:
Tobbe k o Tobbe b (med Filosof) - Simsalabim (eller nåt)
riktigt jävla bra, o den knäcker ut kim verkligen totalt, haha jag har lyssnat på den jämt o diggat den grymt, även om jag umgåtts med kim osv, för vad fan ska den mesen göra? haha nappen förfan! haha

runt 3-4 på natten, fick vi ett skratt anfall, vi kunde inte sluta skratta, jag fick kramp i hela kroppen o så jävla ont o magen, hahahah jag minns inte ens vad vi skrattade åt, men det var så grymt kul. Men en sak minns jag att vi garva åt, det är att i denna låt:
Zin Kim - Du snackar fight (jag är med i slutet av den)
jaa, samtidigt som jag snacka så satt jag vid datan, jag tappade ord o stamma som en galning.. iii ... iii ... hhaha fyfan så sjukt kul, o vad jag skämmer ut mig!

jaa senare sen så la vi oss o kollade på film, med min o Linnéas heting i, booww han är klockren, muuumms, MWAAH! haha, o den var sjukt bra också, minns tyvärr inte vad den heter, men om ni går in på Linnéas blogg sen, som jag kommer ge länk till när jag är klar med allt skrivande, så hittar ni namnet på filmen där.

1/8 dag 2.
Linnéa o jag vaknar vid halv 2-2 någonstans, vi var helt sjukt trötta, som döda i kroppen, men det är klart, inte alls mycket sömn fick vi, när vi somnade vid 8 på morgonen, hahah.

vi gick upp direkt typ, vi tog en cigg osv, sedan bara satt o snacka, sedan blev det film med chips, mysigt! men sedan kollar Linnéa på klockan, då är den redan 7, fyfan så snabbt tiden gick, men det är klart.. har man kul, så går tiden snabbt, o vi hade som sagt sjukt kul haha bästa. när vi då sedan kollat klart på filmen, satte vi oss lite vid datan o det, bara softa galet, sedan börja vi kolla på massa videos på youtube, på spöken osv, fyfan jag o Linnéa sket nästan på oss eller nåt haha nej men vi blev faktiskt rädda!

under tiden vi kollar så berättar Linnéa att det typ spökar hos dom.. omg, då fröstod jag varför lampan blinkade igår osv, fyfan så sjukt läskit.. sedan ringer hennes hemtelefon 3-4 signaler, när hon svarar så är det ingen i telefonen, o vi hade precis kollat på spöken på youtube, snackat om det osv.. sedan händer det där? vi blev helt sjukt rädda, fyfan så äckligt, vi vågade fan inte röra oss nånstans, vi sprang o tände såfort vi skulle nånstans! för skulle det vart nån som ville nåt, skulle dom ju ringt upp igen väl? eftersom det var så några signaler.. ae fyfan, det var iallfall sjukt hahaha, läskit.

o så kan jag berätta att Linnéa o jag har kommit på värsta grejjen vi ska göra, men det ska bli en överraskning till er alla! o ni kommer nog få er ett rejält skratt, men fyfan det är det värt, för det är till ZinKim, den jävla mesen, vi ska knäcka haha, så det kommer nåt med tiden, haha bästa.

klockan sprang iväg också, för vi hade sjukt kul, även om inte ni kanske tycker det låter som det när jag skriver, men jag är som jag är när det gäller o skriva o förklara hehe.. iallafall runt 00:40 följde Linnéa mig till bussen vid djäknerpark, mycket gulligt av henne, tack gumman.

jaa, detta var dom här två dagarna, o det var bääästa på länge, fyfan, sjukt kul, underbart, vad du vill.
o om du vill läsa mer, men på ett annat sett, eller jaa, så kolla Linnéas blogg:
www.maaryjanee.blogg.se =DD
PUSS O TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: maryjane! :D

fyfan haha!

så najjs dom här 2 dagarna har varit ! :D

puss på dig gumman, :) <33

2009-08-02 @ 13:36:46
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0