är hemma hos syster :D <3

fyfan så länge sen.. man kan nästan säga att det är 1,5 - 2 månder sen.. om man inte räknar med dom 5 korta timmarna vi bara träffats 1 gång under den tiden! .. men nu är jag här, hennes mamma kom o hämta mig i finspång, skit gulligt av henne! iallafall, nu snackar syster i tele med erika tror jag, eller nån.. o jag sitter lite vid datan, jag ska platta håret strax, sedan blir det nog käk, hamburgare tror jag det blir =D mummss.. juste, jag sover här inatt också! o måste bara säga att det är sjukt roligt o vara här igen, har saknat min madelene så enormt mycket, o hela hennes familj. jag älskar dom!

ayyaa, jag uppdaterar mig senare sen, senare sen blire väl o träffa erika o sen kanske några mer! nice.. ayyaa pussen, and take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0