back on track!

yäääs! nu är jag hemma, åt nyss o sådär.
jag drog till max vid 9-10? typ iallafall, hehe.
där min lilla marteen var, o sedan nyman o ragge.
sen kom ted, vi chilla o lyssna på musik, o så drack dom!
lite senare drog vi ut till centrum, där vi bara satt o snacka
o tog det mest lugnt, haha skratta som fan också.
jag är så bra på att komma på låtar, hihihi eller inte.
sedan drog martin o ragge, men ermin o denniz kom.
satt o snacka ett tag, sedan drog vi till bergska o ba chilla.
men blev nästan lika snabbt att dra därifrån, hehe.
nyman var jätte snäll o följde mig ända till netto, <3
japp det var iallafall min kväll, var din också kul?

hmm, nu ska jag iallafall lyssna på 1-3 låtar, sedan sova!
så godnatt alla läsare, o sov gott vakna blött ;) haha puss


Kommentarer
Postat av: linnéa

ja du min kväll vart att sitta sjuuuk hemme (Y) TOPPEN :D



och man säger faktist

sov hott vakna tort

el

sov sött vakna blött haha



saknar dig pullan ! :'/ <3

2009-08-05 @ 14:50:39
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0