den 10/4-09 HAHAAHAHAHAHA

hahahahahahaha fyfan garva inte ihjäl er nu..
jag ska hjälpa er lite så ni förstår det roliga mer! jag o madde är sjukt fulla, madde ligger på datastolen, medans jag går omkring o sjunger o shiet.. o samtidigt ropar madde "kan vi gå på toa;n eller?"vmen jag ignorerar o fortsätter yani dansa o sjunga, sedan ropar madde igen "kim..................?" .. men jag ignorerar, sedan ropar hon en gång till "kim, kan du fråga om vi får en öl eller?" .. haha så byter jag bara låt! HAHAHAHAAH fyfan så sjukt.. ayyaa, här är video;n iallafall o som sagt, garva inte ihjäl er
.

Kommentarer
Postat av: madde

äru sjuk eller ? varför la du upp den där för ????? :O:O <3333

2009-08-11 @ 01:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0