den "3e" var igår, för mig kommer det alltid vara våran dag/datum.

vad jag än gör, så tänker jag alltid på dig på nåt sett.
jag försöker, men det verkar inte gå.. jag provar de mesta!
men det går inte, alltid vad jag än gör, så kommer du upp.
även när jag är med killar, så tänker jag "naw, sådär gjorde nysten"
eller "nej, ni gör fel, ni ska ju göra som nysten"
visst det kommer dagar då jag inte känner av det alls typ
men dagen efter känns det som en HÅRD spark i magen..
då kmr det tillbaka, o jag kan inte sluta tänka ens 1 minut pådig.
men detta är väl nåt jag får leva mer, om jag inte gjort vad jag gjorde
kunde det lika gärna vart vi nu, om du inte valt bort mig aso.
sånt tänker jag på varje dag, varför man inte gjorde det på ett
annat sett, men det är klart man ser ju inte det förns misstaget
är gjort.. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara allt...
jag minns, jag vet inte ens om du minns längre, för jag vågar
inte fråga dig sånt längre, det är inte min sak.
men minns du våra blickar? minns du hur du krama mig när vi sågs?
minns du våra kyssar? hur du höll om mig när ja satt i ditt knä?
när vi viska till varandra "jag gillar dig så mycket" eller "jag älskar dig"
alla nätter tillsammans? alla filmer vi såg, haha beck vi alltid kolla på
just nu kan jag inte hålla mig för gråt mer.. förlåt, förlåt.
det ända jag önskar är att du ska må bra, så så sjukt jävla bra
att du ska vara glad o lycklig, att allt fixar sig i ditt liv, att du
hittar nån tjej som kan ge dig allt jag inte gav dig.. (ja skulle dock ge allt)
oavsett om jag kanske kommer ha kille senare i livet, kommer
jag alltid blicka tillbaka, släppa tårar, o tänka på dig som nu.
baby, im crazy over you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0