det är skrattretande o irreterande!

läser dagligen dessa 3 bloggarna:
paulinadanielsson.blogg.se, kissie.blogg.se och desireenilsson.blogg.se

kissie, helt ärligt, hon är 18 o beter sig som en 7 åring
o tror hon är bättre än alla andra, fyfan så irreterande!
hon kommenterar allt o förklarar sig själv som perfekt..
jävla blondin jävel alltså, uuff henne gillar jag inte alls.
visst det kan vara intressant o läsa hennes blogg ibland,
men oftast bara roligt o läsa för o se hur dum man kan vara.

dessire, hon är rätt ung men försöker vara större?
o det märks på alla sätt som bara går, det blir lite roligt.
o hon skryter rätt mycket om sig själv, men ändå
gillar jag henne, för hon står ändå för vem hon är
men jaa.. det kommer stunder som är överdrivna!

paulina, visst hon kanske visar upp sig mycket oså
men i sättet, jag tycker faktiskt hon är mest normal
jag tycker inte alls hon är så fjortis.. även om hon går
där med sitt "fina vacka långa blonda hår" o sin egna stil haha
så är faktiskt hon rätt okej, yesbox!

håller ni inte med mig? haha, ayyaa.. var tvungen o skriva av mig lite om dessa iallafall, blondinjävlar =) .. okej visst, jag kanske låter som jag hatar dom, okej dom flesta, för alla är likadana, men det finns endel jag gillar! men det ska ju vara brunett eller svart för mig ;) svart o brunett, det är perfekt o hett, haha.. puss


Kommentarer
Postat av: selma

exakt kimpan! du har rätt :D

2009-08-09 @ 00:18:51
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt fin bild :)

2009-08-14 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0