din äckliga horunge

aa, det är min pappa jag menar! ..
du leker "duktig pappa" men du är inte så duktig som du tror.. i allas öron får du dig själv att låta bra, men det dom inte vet är att du kan gå o skrika horunge, fittunge, osv till mig... visst det gör väl jag med? men alla ungdomar iallfall nästan, har väl gjort det nån gång? .. o sen, när senast lagade du mat? vi ljög till och med för soc om att vi gjorde mat, bara för att det inte skulle bli nåt krångel, du äter aldrig, därför blir det att jag aldrig heller äter.. visst vi har våra bra stunder och det är jag glad för, men nu har allt blivit sämre, du får utbrott o allt möjligt.. är så besviken på dig helt ärligt... visst jag är inte perfekt, verkligen inte, långt ifrån, men du försöker vara en perfekt pappa, men genom det så blir du sämre än vanligt.. o nu när du kommit in i det RIKTIGA LIVET så måste du försöka allt vad du kan, jag vet att du gör det, men prova lite nytt inte bara på samma bana.. du kom till det nya livet för 2 år sen, alltså är du som en 2 åring som lär sig för varje dag.. jag önskar dig lycka till, verkligen.. o jag älskar dig mest pappa.. men jag vet faktiskt inte hur detta kommer gå!!

hahahaha ni tror säkert jag är dum i huvudet nu, men det är sant, o jag måste ju faktiskt få skriva av mig också ibland, det är ju trotts allt min blogg, hehe!
PUSS AND TAKE CARE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0