. . . . . . .

Min älskade Linnéa har åkt hem, uue tråkigt.. hur ska denna vecka gå utan henne? uusch då.. men imorgon ska jag nog ti 98% in dit, vi ska beställa tid för o pierca oss i tungan :D shalalala fan va sexiiiiia vi ska bli ;) haha.. iallafall om ja nu åker in till norrköping imorgon, så ska vi ockå vara med Jonathan & Kim :) nicenice, alltid kul med dom, skrattatack! haha. hmm just nu har jag precis börjat må lite bättre, deppat loss fyfan.. men ayyaa nog med det.. nu ska jag softa ett tag till vid datan, sedan ska jag sätta på film o sova, jag är sjukt trött, fyfan, blev ingen bra sömn inatt alls, ja o linnéa kom hem kvart över 2 inatt så drog vi dirr ti min nya lägenhet där det bara finns ett bord, vi sov på golvet, fan vilka handikappar vi är hahaha, sedan vakna vi 7 på morgonen o hade ont överallt o frös som tokar, så vi gick ner till min säääng! mmhm! hmm, vi har också vart hos hennes bror idag, vi tog det bara lugnt oså, sedan var vi hos hennes syster också & lilla jordan o biggie, söta ungar det där, puss på dom! .. vi köpte också massor godis, för typ 160 kr ;o tjockisvarning eller? ja, jag tror så!

ayya vi hörs.. juste mitt comviq kompis e slut också :/ får försöka fixa cash ti det, klarar mig inte utan att smsa, det finns alltid nått viktigt o skriva.. vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: linnéa

aw gumman saknar dig redan massor ! :(<3

2009-08-25 @ 11:35:43
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0