farmor är här

hahaha, just nu så sitter vi o diskuterar, vilken underbar pappa jag har haha o vilken gullig farmor jag har som sitter bredvid, med en gul tröja, ja ni vet gult är fult! hahaha.. nej men iallafall, hahahahahahahha nu sa farmor "fyfan vad ful han var, kolla på han..ååh han kan man slå på!" .. hahaha fyfan, jag dör av garv! min farmor är bääst, o pappa med också, lite sådär runt hörnet haha!

jag är på flumhumör idag haha, fråga mig inte varför, men raaaawr grrr naaaffs säääääxiii ;) hahah på lördag ska jag till nysten, men varför ska man ha nysten när det finns gammalsten? :D hahaha skojjjaa, ayyaa förlåt för mitt humör.

nu ska jag bara ta det lugnt ett tag till, o snart städa.. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0