filmen slut.. trött, depp, glad, hmm?

har precis kollat klart på filmen "Casanova" som gick på 3an! riktigt bra, hehe. nån mer som kolla på den? .. hmm, vet inte vad jag är på för humör, trött som fan är jag.. sen glad men ändå deppig :s uue, så sjukt jobbigt.. tänker på allt som jag vill/velat ändra, men samtidigt på hur det kan bli, sen är jag ändå lite glad, o liksom tänker inte direkt på det o bara ler, men ändå tänker jag på det tråkigt.. jaja, vad ska man göra, det kommer ju såna stunder ibland!

nu vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det lugnt framför datan ett tag, med lite musik oså, sen blir det sova! o imorgon ska jag gå upp tidigt, vet inte varför, men det kan vara skönt. så vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0