förlåt för jag inte skrivit!

jag har vart upptagen med att vara med linnéa i 2 dagar faktiskt, hehe!
men nu är jag tillbaka o berättar lite kort.

Fredag: drog till linnéa till klockan 4a, åkte med säma & matte på bussen till norrköping! .. iallafall när jag var framme drog ja o maryjane hem till henne o softa galet, massor skratt kan jag lova! sedan började vi fixa oss o drog oss ner mot stan (augustifesten) det spöregnade, vi var dygnsura.. sedan åkte vi spacejam & allt mitt smink rann typ haha pinsamt! hem till linnéa efter det o ta bort smink o sminka om oss & bytte kläder, sedan drog vi oss ut igen, men vi hittade inget roligt folk då, så vi drog hem.. o hela dagen väntade jag på att nysten skulle ringa, men när vi kommer hem sen, så ringer han, o han o jonte kom till linnéa o sov där med oss, mys! (önska bara du höll vad du faktiskt lovade mig nu :(...)

Lördag: idag gjorde vi faktiskt inte så speciellt mycket, bara softa hemma hos linnéa, enormt mkt skratt kan jag lova! kujtim ringde också, det var nice, mkt prat med han! .. hmm, sedan blev det fix o sen drog vi ut vid halv 00, o skulle ta halv 2 bussen till Finspång, så vi drog till augustifesten sålänge, där vi var med lilla jonathaan haha & Kimpaan! :) det var kul.. sedan träffade jag tobbe b också o lillmatte haha.

& Idag: haha just nu har vi bara legat i sängen o snackat med jonte i 1,5 timme eller nått :P haha, jonte är lite sugen på linnéa! .. ayaa, vi ska strax duscha också! sedan blir det fix  o sen ska vi in till norrköping o vara med Jonathan o Kim, sen tar jag 22 bussen hem ikväll.. blir nog nice!

vi hörs senare, pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0