godmorgon!

jag vaknade för 1 timme sen typ, oj vd sent det blev? vid 5, hehe..
även gick ja o la mig vid halv 3 inatt bara? ojoj.. måste ändra mig nu
eftersom snart börjar skolan, om jag nu inte ska hoppa av o söka
jobb hahaha (a) .. nemen aa ni flickor o pojkar!
inatt hände värsta grejjen, jag snackade med kims lillebror..
hahahahaha kim har gift sig eller nåt, omg det är ju sjuk..
han har blivit en helt annan person o lalala, vad hans bror nu sa..
men det spelar ingenroll, för att för mig kommer han alltid vara den
där idiot som han alltid vart, o jag önskar han ett rent helvete asso!
jaja nog om det.. mamma gör min favvorätt nu, potatisgrattäng, MMHM!
supergott ska det bli.. o juste, jag tänkte åka till min bästa linnéa idag..
men nepp, inga pengar kan jag fixa eller få, fan alltså..
men snart får jag cash o då ska jag allt åka dit varje dag fan =D haha
ayyaa, skriver mer sen.. hade bääst, pussen!

p.s: förlåt emil, det var verkligen inte mening, borde gjort på ett annat sett, men med mitt självförtroende är det inte lätt.. förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0