godmorgon kvällen, haha.

vaknade för 2 timmar sen, då klockan var 9.
drog ut direkt o mötte min linnéa hehe,
hämtade mina nycklar o cykeln, sedan drog
vi förbi bella en snabbis o hämta lite saker.
o sedan hemåt, hon till sin bror o jag till mig.
vi bestämde också att jag skulle hänga med henne
till norrköping imorgon =D bästa, maryjanee&kimbeleej!
haha, det ska bli nice fan, ragga killar eller nåt? haha ne
men vi får se vad vi ska göra, alltid roligt med linnéa iaf.

igår o inatt, ojoj vad hände då..
jag linnéa o bella drog först förbi linnéas syster för hon
fyllde år, grattis till henne.
efter det så drog vi ti mellangrind o försökte få ut några
äckliga fjortisar som skulle slå mej o bella, men dom våga inte.
hmm, sedan drog vi o träffa nyman en snabbis också.
efter det drog bella hem o jag o linnéa drog till robban,
där min bror var, lilla rapparen emil, hahaha och jonas,
henka, jonny, o nån mer.. vi chilla galet, drack lite osådär.
sedan drog alla så vare bara jag o linnéa kvar där, vi sov ett tag
sedan vid 8 på morgonen drog vi hem.. somna till kl 1 sen drog
linnéa o jag somna! haha, puss på igår, inatt o imorse. (K)

måste bara säga, fyfan vad det regnat, åskat o blixtrat idag omg..
sjukt äckligt, hela huset vibrera hahaha.. ayyaa vi hörs, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0