GODNATT ALLA BLOGGLÄSARE!

nu är mina kläder klara, så jag ska hämta upp dom och sedan gå hem till VÅRAN NYA lägenhet om man säger så :) hehe! .. blir också att sova själv o jag lovar det är faktiskt rätt läskigt :P för ingen lampa funkar eller någonting, för strömmen är inte på än, hihihi.. men det går nog ändå! .. sova ut det ska jag också göra, sköööönt, det var länge sen!ayyaa, nu ska jag väl bege mig av, sov så gott allihopa, pusspuss! (finns på luren om jag inte somnat)

p.s: på fredag kmr linnéa älsklingen ti mig =) & ja ska även färga svart hår då igen!
1,5 års gammal bild.. hahaha, men det bjuder jag på.. svart på G liksom!

Kommentarer
Postat av: ida

fan vilken vacker bild! :)

2009-08-26 @ 09:23:07
Postat av: linnéa

finaste älskling <3

2009-08-26 @ 18:41:51
URL: http://maaryjanee.blogg.se/
Postat av: selma

du passar riktigt bra i svart hår gumman <3

2009-08-27 @ 17:09:52
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0