har ingen dator ännu..

för just nu sitter jag hemma hos emil, mycket nice.. sov här inatt med linnéa o kujtim.. kujtim på golvet o ja emil o linnéa i sängen, fett skönt, men lite trångt hahaha :P annars vare nice. hmm, jag har flyttat också, riktigt roligt, mycket bättre i den nya lägenheten.. vet faktiskt inte vad jag ska skriva, mår inte heller så himla bra o får inte fram några ord knappt.. ayyaa jag uppdaterar mig när jag fått internet hemma igen! om jag inte är hos emil eller nån med data.. pusssss

Kommentarer
Postat av: linnéa

går kvällen va riktigt nice gumman ,

ska blogga igen , haha ska inte sluta :D <3

2009-08-29 @ 16:05:36
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0