HAR VART PÅ MÖTE MED SKOLAN!

o det gick faktiskt bra.. jag ska få uppgifter hem o jobba med, sedan ska dom försöka fixa praktik-plats till mig också, det blir kanon bra, jag är nöjd! .. sedan prata vi också mycket om hur jag är som person osv, o faktiskt berättade jag nog mer än jag någonsin gjort för skolan, det känns skönt.

på vägen hem, så mötte jag emil också, så han gick med mig o min mamma, hehe lite prat osv! det var kul.. men direkt när ja kom hem till mamma var jag tvungen o åka hem till pappa igen.. så nu är jag hos min älskade far! .. jag ska ta det lite lugnt o så nu, sedan ska bli bära upp allt det sista till den nya lägenheten o imorgon kommer några starka killar ;) hahahahahah o bär upp det stora o det absolut sista! sedan har jag flyttat, wooho =D

ayyaa, nu ska jag lyssna på lite musik, ta en cigg & äta nått, sen börjas det bära!
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0