hej allihoppa

vet inte direkt vad jag ska skriva..
idag har det inte hänt mycket alls faktiskt,
jag somna vid hilv 10 imorse haha fyfan, är helt död idag asso.. iallafall ja tänkte berätta lite om igår, vid 12 tiden drog jag o linnéa ut, efter att hon piercat sig osv, som ni kanske såg på vår lite oseriösa videoblogg haha.. vi drog till emil, eller ja utanför honom, så kom han o jonas ner o prata ett tag, det var nice o snacka med emil o så :) aa vi bestämde att vi skulle ses lite senare mot 2, så vi drog ner till centrum sålänge o checka läget, snacka lite med ermin o dennis, sedan med emma o dom, det var nice! sedan gick vi omkring lite, blev lite uppraggade av några killar, men vi dissa dom lika snabbt :p haha! efter det blev klockan typ två, då vi sedan umgicks med emil osådär, det var riktigt nice, massor med skratt! vid 4 kom vi hem sen, då vi gjorde panpizza o bara chilla.. det var våran roliga dag igår :) hehe.

hmm, nuu så vet jag inte vad som händer, linnéa glömde lite saker hos mig, så hon kommer o hämtar det snart :) efter det blir det väl att bara ta det lugnt framför tv med pappa o bror, mycket nice! skönt att broshan är här också, det var ett tag sen, han o jag gick föresten ner o köpte glass osånt förut, hehe mys! jaja, nog med skrivandet, vi hörs väl senare. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0