HEMMA! =)

nu ska jag berätta dagen ifrån kl 8-15.. vid 8 drog jag o mötte jonny o mackan, sedan gick vi hem till emil o hämta honom, sedan blev det skolan, det gick faktistk rätt bra, men uee, kommer aldrig klara mig själv där, haha så d bra att jag har jonny o mackan i min klass =) hmm, vid 12 drog vi ifrån skolan, vi orkade inte att laga mat haha! .. iallafall, vi drog till filmis, sedan till nån bänk lite längre bort, vi satt o snacka en massa, jag blev övertrött, eftersom ja bara sovit 2 timmar inatt, haha så jag flumma loss, pratade inte så mycket innan, var så trött o va fan lite blyg :$ ayyaa, sen blev det nästan för mycket som kom ut ur min mun! hmm, senare sen så börja vi vandra lite, drog längre bort till en annan bänk, eller ja faktiskt gungor.. satt o prata lite o släppte lite skratt, sedan så drog vi oss hemåt.. roliga o snälla killar det där, mycket skratt med dom, så jag tackar för dagen med dom :) .. nu har jag precis handlat pizza, mmhm vad gott det är, hihi o en kall cola, super (y) , o snart ska jag ta en cigg också, är riktigt röksugen..

vad ska jag göra senare då? hmm, ingen aning.. kanske ska på utebion vid 22 ikväll om jag orkar, annars bara ta det lugnt hemma, hehe, men det blir säkert bra.. här kommer 2 suddiga bilder, på jonny o mackan! vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0