ingen rubrik

dåligt av mig att uppdatera mig så dåligt o så sent! igår/inatt blev det inget vidare, mådde inget bra så drog mig hem kl 1 på natten, men det var skönt.. när jag kom hem så börja jag må sämre o när jag stod upp så börja det stickas i hela kroppen, det känndes som mitt huvud skulle sprängas o sedan blev allt vitt & svart..? höll på att svimma flera gånger, men jag hann o sätta mig ner.
idag när jag vaknade hände samma sak 2 ggr, sedan gick det över, sjukt konstigt fan.. ayyaa, farmor var här förut också vid 2-4, det var trevligt, vi käka fattigariddare, sedan åt vi masariner, mmhm, vi är lite tjockisar ibland :) jaa, innan farmor hann o gå hem, så somna jag, hehe så jag vakna nyss, 18:11 vaknade jag, lite sent menmen.. nu ska jag väl bara ta det lugnt o så :) hörs sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0