jag vänder om nu..

tänkte bara skriva av mig lite om känslor nu.. det tar hårt inom mig, men jag måste o det ska bli skönt även om det kommer bli det jobbigaste i hela mitt liv.. jag kommer nog alltid ha den känslan att du är speciellast o att jag alltid kommer att älska dig, men jag går vidare nu, för du säger inte sanningen till mig, du ljuger för mig o även om du inte vill såra mig, så sårar du mig faktiskt enormt mycket! vi får se om jag klarar av att vara din vän, efter allting som har hänt..
tack för tiden iallafall.

o nu tänkte jag bara skriva av mig lite ilska.. för jag förstår faktiskt inte hur fan du tänker? tror du jag är nån slags gratis hoe-affär eller? typ här bjuds det på fittaaaaaaa? omg, o dina lögner? dina ord? känns det inget inom dig när du säger falska saker? är du så känslo kall? herregud.... du har förändrats så mycket, o du måste ändra dig tillbaka om du ska komma nånstans med kärleken.. om det inte bara är mig du behandla såhär? boooowww, va arg jag blir nu, vem tar du mig för? snälla gå o lägg dig i en tvättmaskin!

- nu går jag vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0