jag vet..

jag skriver ofta om deppritioner osv..
hur mycket jag saknar honom, hur dåligt jag mår..
vad jag vill ändra o allt jobbigt i mitt liv, ifrån himel till jord.
men jag måste faktiskt få skriva av mig, för jag vill inte
gå till någon o gråta, eller prata.. för vill inte attt ni ska få fel
uppfattning o tror jag tycker synd om mig själv, därför
så skriver jag av mig här på bloggen, o den är till för mig.
men ni är självklart välkomma för o läsa ni också!
men ja som sagt, ibland måste jag skriva av mig..

menmen, inget mer deppande nu, inte, nejnej.
jag försöker tänka på annat, o jag tänker just nu
på när min syster kommer hem på torsdag, MEN
VAFAN, NU NÄR JA TÄNKTE.. WOOOOHOOO!!!
torsdag är ju imorgon?! yäääs, =D hahaha jag e sjuk.

o så saknar jag min maryjane, ja, det gör jag faktiskt.
men vi ses ju imorgon el på fredag, bääästa!

ayyaa, jag uppdaterar mig senare, puss and take care.

Kommentarer
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Självklart! Adda min msn [email protected] så kan vi snacka mer om det :)

2009-08-05 @ 23:02:23
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0