linnéa har åkt o jag svullar.

linnéa tog 9 bussen hem, sorligt, men vi ses ju snart igen =)
skulle egentligen hängt med som sagt, men nysten är taski
han har inte hört av sig eller något, så ayyaa får va hemma...
iaf, jag måste faktiskt säga att jag fastnar sällan för personer
eller ja brudar, det är bara endel, o linnéa är en av dom, helt sjukt!
har sjuukt kul med henne, o känns redan som vi vart vänner hela livet.
det tycker iallafall jag, o det är galet kul! hihihohohahahehe
iallafall, jag följde henne till bussen sedan cykla hem..
nu är jag hemma o svullar chips med dipp o bullar, mmhm!
galet gått haha =D .. nu är molly påväg till mig också,
vene vad vi ska göra, blir väl o ta det lugnt, bara sitta o snacka o så.
jag uppdaterar mig senare, pussseen.

Kommentarer
Postat av: linnéaa

aww, så söt du är gumman.

håller med dig, de känns värkligen som om vi kännt varann hela livet hihi, och det är ju bra de ! =) <3

2009-08-03 @ 22:42:33
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0