LnK

har precis eller ja i fan en evighet suttit vid datan, nu ska linnéa få sitta, jag är inte dum, jag bara var det i några timmar.. (a) fy skämms hahahah.. men iallafall, vi har vart förbi min mamma oså, haha ringde till kim o grejjer, han har tydligen gift sig nu hahaha kan ni tänka er? sjukt fan, sedan hans mamma klickar min mamma, snacka om att hon blir sur, min mamma snacka trevligt o bad om min kamera o hon klickar? hahahha ja ni.. nej men annars har vi väl bara tagit det lugnt oså, bästa med linnéa! ja, men som sagt nu ska linnéa ta över datan.
vi hörs, puss.

Kommentarer
Postat av: haha

Eh gift sig? wtf, med?! haha ärligt talat..... sjuk isåfall :S hmm aja..

2009-08-04 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0