Mamma

vi har inte pratat o inte setts på länge, o jag saknar dig, så jag vill bara säga att jag älskar dig, glöm aldrig det! o hur är det möjligt att gud skapat nåt så fint, som du?! .. du o jag har upplevt så mycket tillsammans, vi har delat allt med varandra.. visst, vi har haft våra svåra stunder, men jag glömmer dom såfort det är över ändå, det ända jag minns o känner, är alla goda o bra stunder.. du är min förebild, det finns ingen annan jag ser upp till så mycket, som till dig. Jag brukar kolla på gamla bilder, jag både saknar o tänker, vilka underbara dagar vi har haft. jag vill bara att du ska veta att du är det bästa som finns, o det är du som gjort mig till den jag är idag, jag vill tacka dig för att du orkat o aldrig släppt taget, för varje gång du fallit har du ställt dig upp igen! Du är min ögonsten, min vackra drottning..
Jag kan för dig Mamma.

Jag ser dig i mig mamma.. vi är som kopior! i love u <3


o här kommer en låt, till alla mammor! - underbar låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0