MSN!

sitter just nu o snackar med Kujtim på msn. sjukt snäll, rolig o underbar kille d dära asso. hmm, vi snackar om allt, ifrån jord till himmel. han kommer nog till norrköping på fredag också! =D o på lördagen drar vi nog isf till stockholm, sjukt kul. ja, jag ville bara uppdatera lite o tänkte att jag kunde skriva om Kujtim då, hehe :) <3 .. o här får ni en bild på honom, som ja printa när han cama för maajj! erkänn söt? =D höhhöhö
PUSS


_____________________________________________________
jag ska snart kolla på Mammoth, den verkar skit bra.. nån som vet?
hehe aa iallafall, ska snacka lite till på msn, sedan film, sen sova.
hörs imorgon, puss o godnatt.

Kommentarer
Postat av: linnéa

neee du ska inte till stockholm på lördag du ska va med mig tycker jag juuuue !:( ;)<3

2009-08-18 @ 13:22:16
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0