Robin Regnstrand

Jag tänker ofta på dig, du kommr upp då o då, när man till exempel är ute med alla homies här i finspång, för det saknas nån då, och det är DU som saknas.. även om vi inte har så många minnen, så har vi ändå många, komplicerat.. du var den första jag lärde känna i finspång typ, o du visa mig allt folk o nu känner jag massor här.. du har alltid funnits där för mig, o vi har skrattar massor tillsammans.. så varför just ska du få åka iväg.. kom hem snart för jag saknar dig.. vem ska jag nu ut o röka & snacka skit med på kvällarna när jag är hos mamma? .. vi alla saknar dig o vi väntar på dig gubben, we love you!

Kommentarer
Postat av: linnéa

mm, älskling du och jag tillsammans, då är vi oslagbara! älskar dig mest! japp du o jag hela helgen du får sova här hela helgen snackade med sylva hon ba de klart ! :)<3333333

JAG ÄSLAKR MIN KIMBERLY !!!!!! :D <3333

2009-08-18 @ 16:00:37
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0