TIDIGT GODMORGON!

klockan är snart halv 7 på morgonon .. fyfan säger jag bara, haha jonny ska ha tur att jag är uppe nu =P iallafall, just nu så fixar jag mig, ska snart blåsa håret också o efter det platta det.. vid halv 8 ungefär, så ska jag ut o möta jonny .. alltså förlåt vet ni ens vad jag pratar om? jaa, faktiskt är det ju så att jag äntligen ska dra mig till skolan, på 2 år WOW & GRATTIS till mig, verkligen haha.. o jonny kommer gå i samma klass som mig! .. men till saken vid halv 8 ungefär ska jag ut o möta jonny o mackan, sedan hem till broshan (Emil) o väcka honom, så ska vi dra till skolan sen, hmm, undra hur första dagen kommer bli? o jag måste erkänna att jag är sjukt nervös .. :$ ayyaa, finns på luren, hade bäst o lycka till ni andra med skolan idag, MWAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0