tidsfördriv! o efter detta, GODNATT.

VEM
Vem är i rummet med dig? - molly..
Vem fick du senast sms av? - filosof min idoool niveet
Vem tänker du på nu? - hmm
Pratade du senast i telefon med? - pappa
Vems hus var du senast i? - mammas
Sa du senast jag älskar dig till? - nyman, hehe
Vem önskar du var med dig nu? - hmm
Vem är din favoritsläkting? - idaaaa o basse, jag saknar dom :'(
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - venne än

VAR

Var går du i skolan? - har sommarlov
Var är din telefon? - bredvid mig
Var är din mamma? - hemma
Var sover du? - i min säng
Var handlar du mest? - cigg el kläder tror ja, haha
Var fick du tag i tröjan du har på dig? - minns inte
Vart åkte du senast bil? - typ fiddy, ifrån centrum o hem, länge sen ja åkte bil
Var i ditt rum är du? - i sängen

VAD

Vad åt du senast? - chips
Vad drack du senast? - vatten
Vad är det för färg på dina byxor? - mörkblå
Var är den närmaste saken som är blå? - chipspåsen
Vad gillar du mest med skolan? - vännerna eller nåt
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad är din favorit färg? - finns många!
Vilken film såg du senast? - mean girls
Vad hör du just nu? - ingen, men ska sätta på en låt strax

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än 3 minuter? - jaaa haha
Sovit i en annan säng? - jaa
Hånglat på en bio? - nej
Hånglat i skogen? - jaa
Tyckt att din kusin är het? - hah nej
Sovit naken? - ja
Kört över hastighetsgränsen? - japp
Målat om ditt rum? - japps
Dansat framför en spegel? - ja
Fått hicka? - ja
Dumpat någon? - ja
Stulit pengar från en kompis? - nej verkligen inte
Hoppat i en bil med folk du just träffat? - ja
Varit i slagsmål? - både ja o nej
Smugit ur ditt hus? - ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - typ ja
Hånglat med en främling? - nej
Älskar eller saknar någon nu? - jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0