9/12-09 <3

Hej alla bloggläsare!

Idag är en speciell dag & jag gillar verkligen min flickvän..
sitter o pratar med henne på skype nu, alltid lika kul!

nu kanske ni blir lite chockade också, (flickvän), grejen är att vi har
varit vänner ett bra tag, men vi känner starka känslor för varandra,
vi vet inte riktigt än om det är vänskap el kärlek, men igår pratade vi ut om
detta o kom överens om att vi skulle testa o se vart det leder någonstans..
jag har bara haft pojkvänner innan, men med henne känns det som jag har allt!

o ni blir säkert nyfikna nu? kanske.. o frågar ni frågor så ska jag svara
så mycket jag känner att jag vill avslöja nu! - jag står för detta o står för henne!
så egentligen har jag/vi ingenting att dölja =) men lite privatliv får man ju ha.

Iallafall, morgon när hon slutat skolan så kommer hon direkt till mig, mys.
vet inte riktigt vad vi ska hitta på en faktiskt, chilla, ha kul, mysa?
haha lite för mycket detaljer kanske, ayyaa whatever!
älskar ju o vara med min lilla flicka, hon gör mig så glad, hehe.

sitter även o äter lite godis o dricker energidryck..
ska värma en pan-pizza snart, länge sen ju! sen kolla film ;)

men vi hörs senare, pussis.


Kommentarer
Postat av: selma

haah du skämtar ;P

2009-12-09 @ 23:08:57
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Johan

Du är sån jävla tönt, sluta leka bisexuell och sluta söka uppmärksamhet ärligt talat kim va fan sysslaru med? kom o säg ngt den dagen du älskar en tjej o har gjort mer än bara vänskapspussat en tjej HAAHAHA SHEIIIEIEET

2009-12-10 @ 11:15:23
Postat av: iisabelle

haha här är man avundsjuk,

haha omg, om hon är kär så är hon,

var glad för hennes skull istället..

grattis till er:)

2009-12-12 @ 12:29:48
Postat av: Anonym

haha här är man avundsjuk,

haha omg, om hon är kär så är hon,

var glad för hennes skull istället..

grattis till er:)

var glad att hon vågar stå för sig själv,

2009-12-12 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0