BACK ON TRACK!

o tro mig, efter 1 timme's tänkade, kanske låter mycket för er,
men jag är så säker på att im so over you, det förra inlägget
BULLSHIT, klart som fan jag blir deprimerad när ALLA frågar mig
hela jävla tiden om michael nysten? grejjen är att jag saknar inte han
jag kanske saknar tiden då? hur JAG var, men han, nej!!
o jaa, min första kärlek, men jag är SÄKER på att jag hittar en bättre
omg, menar inte att vara dum, micke är en snäll o bra kille, men inte
för mig, okej som vän?! men aldrig som pojkvän, never again..
så alla som läser detta nu, prata ALDRIG om nysten med mig igen!
är så jävla trött på det, är så jävla trött på o bli depp pga av honom?
jag ger ju bara mig själv skuld, jag har ju gått vidare..

JAG ÄR SINGEL & MÅR BRA SOM DET :D - singel & sökande?
mohahahaha! - nej jag är inte singel, jag har linnea & hon är allt <3
shiet tror jag blev lite irreterad, men visa det inte så mycket
jag är väl rätt bra på o dölja? lite iallafall, hahaha.. aevars!

nu ska jag njuta & jag kommer uppdatera mig lika ofta som vanligt ;)
KYSSAR!

Kommentarer
Postat av: linnea

vadå singel ? :O

2009-12-16 @ 20:32:36
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0