BIG BREAK UP!



mår inte alls bra utav vad som hänt.. det är slut mellan mig o Linnea! känner mig krossad, även om vi egentligen bara skulle testa, men hon, eller kan ju tala till dig också Linnea, du gav mig allt ja önska... men det blir bäst såhär, jag kan inte lita på dig längre o killar kanske är vad jag egentligen vill ha o tänder på, på riktigt? .. men jag kan inte neka att detta tog hårt på mig, du har sårat mig, enormt mycket o detta kommer jag få lida utav ett tag! jag kommer aldrig lita på kärleken igen.. :'( men Linnea, om du läser detta, vilket jag tror, så glöm aldrig att jag faktiskt älska dig!

och det var ett litet sorligt sett det tog slut på också, genom msn..


kanske var dumt o printa.. men många tror väl att vi bara fejkat?
men nej, det var sant, vi var tillsammans, men nu är det slut :'(
brukar inte lägga ut sånt här, men jag är krossad o vill inte att
folk nu ska komma o säga att jag bara vill ha uppmärksamhet
eller något liknande, det är min blogg o jag skriver av mig här..
FAAN :'( 

ae mår inget bra, tårarna bara rinner.. måste ut o ta luft,
vi hörs nog imorgon istället om jag orkar... bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

lögnare. Det går inte bli kär på en sekund och tro att man blir lesbisk och de går inte bli sårad för några få dagar haha

2009-12-18 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0