!

gjorde mat för ett tag sen, haha syrran sa att jag alltid borde göra mat här hemma o inte mamma eller hennes pappa ;) men så ska det ju låta, haha syrran då!

nu sitter jag bara o pratar med några få personer på msn,
e inte så speciellt pigg idag, o är hemma själv med patricia nu
h hon har sån energi, skit glad, haha men det är bara att bjuda på sig själv.
det är ju trots allt min syster som jag gör allt för.

väntar på att mamma o denize ska komma hem, då blir det kaske nån film
och käka lite godis & mysa, jag menar det är ju snart mörkt
så det känns ju som mysKVÄLL haha även fast klockan kanske bara är 3-4.

nej nu tjatar hon om att jag ska sminka henne, kanske bäst o göra det.
vi hörs sen =) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0