fortfarande vaken

o funderar på o skita i att sova, har blivit på bättre humör,
men det gör fortfarande ont inom mig efter vad som hänt!
men jag tänkr på annat, tänker posetivt =)

funderar på o vara uppe hela natten, finns ingen anledning o
lägga mig nu o sedan sova bort hela dagen, klockan e snart
5 på morgonen liksom..

iallafall, sitter o pratar med plutten på msn, hihi =)
om allt o ingenting, kul är det iallafall, med ett leénde på läpparna.

ska även sola idag med pappa, han är så snäll!
+ hoppas jag får mina pengar idag, men tror inte jag får det mer..
bara att begära soc-bidrag isåfall, gå till abf..
för tänker inte råna min pappa på pengar längre, hahaha.

nejj vi hörs nog senare =) pussar o kramar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till att få soc bidrag, förlåt men att ens komma på en sån idé när man fortfarande är ett barn och bor hemma som lever på föräldrarna är sjukt. Bara för att du inte får pengar till en mascara eller d.yl. så betyder inte det att man kan utnyttja socialen bara för att man vill ha pengar i fickan? Herregud det e tusentals folk som förlorat sina jobb här i sverige som e beroende av socialbidrag i den här lågkonjukturen så vill en liten barnrumpa som du ha extra cash? Väx upp för fan.

2009-12-20 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0