FUCK NYÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har suttit inne hela äckliga horkvällen, vi har inte ens vart ute..... borde inte ens skriva blogg nu, borde vara på fest, ha kul med mina vänner o börja år 2010 bra, skrika GOTT NYTT ÅR med mina vänner, dricka o umgås! men NEJ, så är det ju inte, för ALLA jävlar är så äckligt egoistiska, tror nyår handlar om att bjuda 3 st, för resten är det nåt dom har emot, det handlar fucking om att ALLA ska umgås, skapa ett nytt år tillsammans, int sitta o bråka o vara osams.. o folk också som lovar höra av sig så man kan festa o fira, åååh fuck dom, ingen hör av sig, fuck allihopa.. jag skiter i.. SÄMSTA nyår jag någonsin vart med om, trodde verkligen det skulle blivit bättre... men fuck alla just nu, alla har fått mig på kefft humör.. alla är fucking äckliga horungar, OKEJ lite hård i orden, men seriöst, jag trodde vänner såg till att ALLA hade det bra, har försökt på tag på alla ja svär, alla.. men alla andra skiter i, så jag skiter i nu.. tänker fira mitt nyår med pappa o dom, ensamna nu, FUCK ALLA ANDRA, SÅ FALSKA.. kom inte sen o säg ni vill ses, hahahaha aldrig! visst ni kanske inte ser det som så stor grejj? men jag ser det som det, när man lovar, man taggar för att festa, umgås, skratta, inviga 2010 tillsammans, o sedan sviker? o skyll inte på fyllan, BYYYYYEEEEEE..

sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämstas ämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta sämsta SÄÄÄÄÄÄMSTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0