godmorgon

vi börjar med kommentaren ifrån Sandra, gällande låten!
svar: tack så jätte mycket =) men jag la ut texten o det jag skrev o gjorde den del utav texten jag rappar med fet? isåfall har du missat det, haha men du vet du! =) kram

iallafall, godmorgon haha.. vaknade halv 10 :) o nu håller jag på o städar mitt rum, duktig jag är haha.. blir även kanske och spela in 1-2 låtar idag, bra visst? hahaha

sen blir det att kolla på dhw om dom inte har pausat det nu vid jul?
ayya vi får hoppas att dom inte har det, annars blir det väl kärleksfilm,
som jag sa i några tidigare inlägg så har jag börjat kolla på det jämt :P

nej nu ska jag fortsätta städa, puss.

Kommentarer
Postat av: sandra

hah aa det gjorde jag nog ;) :p

2009-12-16 @ 15:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0