godnatt

gällande förra inlägget, nej jag skämtar inte, varför skulle jag det?
jag menar kärlek som kärlek, visst? bara för det inte är en kille, så blir
det skämt o folk får inte nog utav att fråga "haha skojjar du eller?"
så ännu en gång, nej jag skämtar inte, jag är tillsammans med en tjej.
har inte sagt att det är jätte seriöst, men vi testar för det känns rätt!
ingen utav oss trodde detta innan, vi trodde vi visste vår läggning,
men hon gjorde mig osäker precis som jag gjorde henne och nu
testar vi för att det känns som det är vad vi ska göra.. tyck o tänk vadfan ni vill!!

iallafall, blev lite sent med pan-pizzan haha, så ska göra det nu o kolla på film
sedan sova =) + sorry för jag inte vart inne på msn idag o vart oaktiv på bloggen,
men nåt har hänt med datan, allt går skit segt =( ska försöka fixa till det imorgon.
ayya, ska tagga, vi hörs, puss & godnatt =)

(p.s sorry för jag inte lägger in bilder oså, men datan fuckar upp sig..)

Kommentarer
Postat av: selma

wtf? du mådde nyss dåligt över aa du vet? ;S vad har jag missat <3

2009-12-10 @ 01:01:28
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0