godnatt

innan jag ska bädda ner mig i sängen o kolla på film, så har jag en
ÅSIKT!

gällande folk som aldrig pratar med mig annars,
men sen när det är nåt som hänt, nåt nytt, nåt sorligt,
eller något liknande, då blir dom nyfikna, FALSKT!
är så trött på falska människor som är avis o nyfikna..
utan att ens mena det eller bryr sig om mig annars!

- vad tycker ni om det? jag tycker iallafall det är sjukt..
SÅ..
fuck you


iallafall, nu så pratar jag med plutten på msn & maddeleej
hahaha plutten, nej men vad ska jag kalla honom?
skitsamma! pratar med dom iallafall, mycket trevligt =)

skulle bäddat ner mig i sängen för länge sen ju?
men det blir o göra snart istället o kolla på wallander!

just det, har ju cam.. så har även camat med madelene
hahahaha fyfan vad jag har skrattat, länge sen.. det behövdes.

usch vad jag pratar på om saker ni egentligen inte behöver veta
o det skriver jag iofs i varje inlägg också, haha.. nej men
vi hörs imorgon, puss & sov så gott nu allihopa, godnatt! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0