godnatt

sitter o pratar med lite msn folk på, men ska sova snart!
Vet inte Än Vilken film jag ska Satta på, får bli twilight IGEN = D
fast iofs, jag tröttnar Inte på dom filmerna, så himla bra.

VAD HÄNDER IMORGON?
- Jag ska nog sola, sen kanske ut .. Om inte nån har lust o komma?

HAHAHAHAHAHA snackar med madde på msn ju, så skrev hon fel..
jag: haha är du trött i fingrarna gumman?
madde: hahahahahahaha
jag: oj det kan ju faktiskt tas på fel sätt..
HAHAHAHAHAHAHAHA

nej detta blir sista inlägget för ikväll / inatt, haha .. vi hörs imorgon!
Sov så gott sen allihopa, Som Inte Redan sover, mwaaah.

jag tänkte för mig själv när du gått förbi mig
"Här är vad jag gillar"
MEN DU var med Någon Annan MEN DU Kan inte förneka
Att du tänker på mig
Vet du Hur det känns
Når det är fel
men ändå Att det känns så rätt?
Ingenting i världen kan stoppa oss ikväll
Jag kan Göra vad hon kan Göra så mycket bättre
Ingenting i världen kan släcka glöden før oss
Jag ska Få dig må bra ikväll.
Da-da, Da-da, Da-da, da, ikväll
Da-da, Da-da, Da-da, da, ikväll
baby, du och jag, vi kommer Få det bäst
du vet Att jag har rätt
Berätta vad du väntar på När du är här med mig?
de flesta killar skulle dö
Bör du veta
Hur det känns
Når det gör ont
men ändå Att det känns så rätt
Ingenting i världen kan stoppa oss ikväll
Jag kan Göra vad hon kan Göra så mycket bättre
Ingenting i världen kan släcka glöden før oss
Jag ska Få dig må bra ikväll.
Da-da, Da-da, Da-da, da, ikväll
Da-da, Da-da, Da-da, da, ikväll
jag måste Säga en sak
Det är nåt som du kanske gilla
nej, det är inte Samma sak
du och jag, kan vi göra den här grejen ikväll
Ingenting i världen kan stoppa oss ikväll
Jag kan Göra vad hon kan Göra så mycket bättre
Ingenting i världen kan släcka glöden før oss
Jag ska Få dig må bra ikväll.
Da-da, Da-da, Da-da, da, ikväll
Da-da, Da-da, Da-da, da, ikväll.

Kommentarer
Postat av: ida

trode du inte kunde ju :/ <3

felååt<3

2009-12-28 @ 14:41:46
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0