gott nytt år

oj, vilken rubrik! iallafall, vi vakna vid 2, efter 5-6 timmars sömn haha.
martin o simon var hos oss inatt i några timmar, kul/mys! ;)

vi ska väl snart duscha, fixa oss oså.. sedan blir det väl krööök..
NYÅR FÖRIHELVETE :D
hoppas ni får en underbar dag allihopa & grattis till Emelie som fyller 18 idag!

nej nu ska jag chilla med lite musik oså med linnea, mjauu..
omg fråga mig inte vilket humör jag är på, är både glad o sur? hahah

vi hörs sen, mwaah.
__________________________________________________________
2009.. det har både vart det bästa i mitt liv, men ändå det sämsta.
det har nog vart det året jag upplevt med mest känslor i faktiskt..
jag har förlorat men ändå vunnit någonting efter!
jag har saknat o glömt, hatat o älskat, skrattat o gråtit..
tror det betyder att jag helt enkelt upplevt nåt jag aldrig upplevt innan!
men jag är glad, det är jag, för har lärt mig mycket under detta år.
men nu är ett nytt år på ingång o det ska inte bli i närheten av andra.
tänker göra mer vad jag känner för, ta bort hinder, bara vara mig själv.
leva livet för en gångs skull, så jag tackar för detta år & välkomnar 2010
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0