halluu

vaknade vid 7 =D jag är duktig.. sov bredvid systrarna inatt!
haha gick in o la mig vid dom vid 1-2 inatt o satt o prata
med patricia haha fyfan vad vi skratta, båda var övertrötta.

nu så är molly här =) mamma o hon sitter o kollar på mig när
jag var liten, över många kort -.- fett pinsamt! hahaha usch

ska dra o hämta patricia & denize om 40 min på dagis ungefär.
sen blir det att hitta på nåt kul med snorungarna :D
är så suge på o flytta hit igen, men vet inte än hur det blir..

DAGENSRÅGA: vem är vem? vem är denize & vem är patricia?

(några vet säkert redan, men detta är mina systrar, så vem är vem (;)

ayyaa, ska tagga, pusshej!

Kommentarer
Postat av: selma

vänster patricia och höger denize =D<3

2009-12-11 @ 15:24:28
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0