hemma hos pappa igen..

gick som sagt förbi mamma sen, frös som en idiot o börja få huvudvärk
har just nu fått feber, iiiiiiiiskallt :( helvete, vill inte vara sjuk!
blir väl att sätta på en film snart, o bara ta det lugnt, kanske t o m somnar.

måste bara svara, fick en kommentar ifrån nån Sandra, o vet inte vem
Sandra det är, kanske Blomdahl? ayyaa.. skitsamma,
ängående det du skrev iallafall, så handlar det om att jag är rökare,
jag behöver kläder, ska även fixa praktikplats, osv, kanske flytta hemifrån..
så det handlar inte om att jag vill ha pengar till bara nöjjen,
mascara, o sånt? det handlar även om att jag vill inte gå till min pappa o mamma
jag måste sköta mitt eget, o det är mitt fel ingen annans att jag inte går i skolan
men snälla lägg dig inte i om du inte vet hela historian, ta hand om dig själv ist
o som du sa, "väx upp för fan" ta åt dig utav vad du själv
skrev, lägg dig inte i andras liv, speciellt inte dom du ens känner?! =)

nej du ska jag kolla film eller nåt, vi hörs nog sen, om ja inte däckar..
puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

dööhh det e Sandra Lööv, socialen är inte tll för att underhålla rökare och mode, har du kläder som värmer dig så är dom nöjda. och det borde du också vara. Sluta röka? det e inte så svårt jag slutade i juni och det går asbra. Du är 16 år det e meningen att du ska gå till dina föräldrar det tillhör att vara föräldrer, sen vad dom tycker är viktigt att spendera pengar på är ju upp till dom, dom är försörjningsskyldiga tills du blir 18 år eller något liknande. Sorry om du tog illa upp men jaa jag känner ju dig kim och tror bara du fått mycket om bakfoten vad gällande det där, det finns andra vägar att gå och jag hjälper dig gärna, vart bara lite förbannad när jag såg hur du skrev det :P ta detta på rätt sätt.

2009-12-20 @ 22:30:14
Postat av: sandra

FÖK kan man bara få om man är 18 år.. Men jag tror din pappa eller mamma kan ansöka om pengar till dig, beroende på hur mycket dom tjänar :)



2009-12-20 @ 23:20:09
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0