hemma!

måste bara berätta att när jag o linnea va i rese,
så var det ett mojje där o linnea säger "det luktar bög!" o han kollar
bakåt, sen börjar springa som en galning, hahahaha trodde vi sa ti han.
även satt det en tant där som hela tiden sa "jävla svenne jävlar, sluta dåå!"
hahahahahaha linnea o jag kunde inte låta bli o döö utav garv! :$

just det, berätta jag att linnea o jag duscha i 1 timme igår? mohaha porr!
skit mysigt, naaffs.. haha nevars, vi fixade faktiskt med piercingen!

nu så sitter jag o lyssnar på lite musik, finns inte så mkt o göra.. tråkigt!
o klockan 9 börjar jag svara på frågorna från frågestunden,
så nu har ni fortfarande chansen o ställa frågor ett tag till.

see you later bitches ;) mwah.

jag saknar mina systrar, nåt enormt mycket. (patricia & jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0