HEMMAKVÄLL!

det blev att dricka igår/inatt som sagt!
jag, martin, matte, simon, robin, nicke & emil.. innan va även simon f & lukas me.
hahahaha först satt vi vid nyhem o frös ihjäl, sedan begav vi oss hem
till emil o softa/drack där.. sedan vid halv 2 blev det att dra sig hemåt.
eller alla drog sig o jag o martin hade inget val mer än att också gå hem,
för alla andra gjorde annat, fanns ingenstans att vara, så jag sov hos martin!

vid 4 halv 5 idag drog jag mig hem till mamma, käka oså, mår inget vidare bra..
tog det lugnt oså, sedan blev det att ta massor utav kort på mina systrar <3
dom är så söta haha, o patricia verkligen älskar att vara framför kameran!

nu iallafall är jag hemma hos pappa, har vart o handlat cola & jordnötsringar.
ska snart fixa nån film att kolla på, ska slöa hela dagen hade jag tänkt mig.

ayyaa, här får ni lite bilder ifrån igår.. & på patricia o denize! =)
vi hörs senare, pussar & kramar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0