hos mamma

kom hit inatt, vid 4? fyfan så kallt det var ute, kände inte mig själv tillslut.
gick ut o träffade min älsklings martin så drog vi till några som drack lite.
blev att vara där i några timmar, sedan drog vi till min pappa o hämta
lite grejjer jag skulle ha med mig till min mamma, vi även förlova oss då
med halsband hahahahaha nevars, kul var det iallafall.. =) <3

nu så är jag som sagt fortfarande hos mamma, dom städar gaaaaalet
tills imorgon, haha jag menar tomten kommer ju inte? iaf inte den riktiga haha

bäkka & calla kommer om ett tag också, bäkka ville träffa min mamma,
haha inte mej =( nejmen, så det blir att dom är här ett tag o så,
sen kanske jag hänger med eut ett tag om ja orkar, annars är jag inne till imr!
imorgon ska jag även vara med martin o dom på kvällen, blir nog festiluuie.

har även saker på G ;) men nu ska jag dra mig, pussar!

(jag o linneapullan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0