hos mig med Linnea

drog vid halv 10 hemåt mot mig, haha tung jävla väska med 20 öl i.
innan vi gick upp till mig gick vi till pizzerian, köpte pizza o cola..
satt där nere o åt, helt plötsligt fick jag för mig o sätta mig emot väggen
o när jag reser mig upp så fastnar jackan o stolen ramlar o det låter
i hela jävla pizzerian, o han som jobbar där kommer o garvar åt mig -.-
hahahaha iallafall, när vi ätit klart drog vi upp till mig, där vi är nu!
sitter o pratar med... ehm... det tar vi inte upp, min blogg är för bra
för o nämna hans namn här :D hahaha nej jag skojja bara, det gjorde jag faktiskt!

mår dåligt gör jag också, kännr mig sjuk typ.. huvudvärk & ont i magen!?
hoppas inte jag blir sjuk eller nåt, jag ska fan ha riktigt kul o mys imr..

vi hörs senare alla babe's ;) mwaah.

föresten, kolla min prinsessa.. i love her <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0