huvudvärk & kallsvettas

vad är det med mig egentligen? mådde bra vid 4 idag, sen vände allt.
har kollat på film, o bara tagit det lugnt.. pratar med madde i tele nu!
ska väl snart sätta på en film igen, o somna till den, är skit trött..

o Sandra Lööv, sorry trodde det var en annan, är inte alls på så bra humör så visste inte att dt var du, trodde det var nån annan som sagt o hatar då folk som lägger sig i, när dom inte känner mig hehe.. så ja, du känner ju ialladall mig! men vi kan prata om det sen eller nåt? haha så slipper vi misstolka varandra eller så, bara du hör av dig.. henka har mitt nr, ifall du ska ha det eller msn! =) puss

oj, nu blev min blogg typ, gästbok & svar, historik eller vad som helst
hahaha inte meningen! nej nu ska jag dra mig, vi hörs imorgon.
puss

Kommentarer
Postat av: linnea

jag mår bättre nu, jag skrev till dig igår..

min mobil är död, men jag ringer dig i morgon älskling <3

2009-12-21 @ 00:01:43
URL: http://maaryjanee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dött?! hör av dig?-.-

2009-12-22 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0