ingen rubrik

sitter o snackar med lite folk på msn & äter godis, mohahaha,
inte så värst intressant eller kul, men skratta får jag iaf göra! =D

tänkte att imorgon så drar vi igång med en ny frågestund,
så nu får ni tänka igenom vad ni undrar, för jag vet att det är nåt..
kom igen, imorgon får ni slå den förra frågestunden med frågor! =)

måste bara säga en sak.. prata med mamma i luren förut,
mamma: vad önskar du dig i julklapp gumman?
jag: jag har faktiskt ingen aning, ska tänka ett tag så ringer jag sen.
så la vi på, men PLINGPLONG haha jag ringer upp 2 sekunder efter..
jag: mamma, jag kom på nu juuu, en kamera hahahahaha!!!!!!!!!!!
mamma: kim får inte komma i närheten bara! hahahahahhaahhahaha

detta gjorde mig galen förut, idag skrattar jag bara åt det, tyvärr..
hahahahahahahaha, kan inte låta bli xD


ayyaa, vi hörs imorgon.. för ska kolla film strax o sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0