inget mer bloggande idag

om jag inte mår bättre, men nu måste jag komma på bättre tankar, bye!

Har jag svika dig eller tryckt ner dig?
Ska jag känna skuld eller låta allt vara? 
J
ag tror jag såg slutet innan vi ens hade börjat,
Det kan vara över men det skulle inte sluta här?
Du rörde vid mitt hjärta o jag gav dig det med vilja,
Du förändrade mitt liv och alla mina mål.
Mitt hjärta blev förblindat utav dig.
Och jag delade mina drömmar o liv med dig.
Jag känner dig väl o du känner mig lika så.
Du kan inte göra mig glad, när det är mina drömmar du tar.
Och som du flyter med ditt liv, kom ihåg mig,
Kom ihåg oss och allt vi brukade vara tillsammans. 
Jag har sett dig gråta o jag har sett dig le.
Jag skulle blivit mamma till dina barn.
Jag känner din rädsla o jag vet att du känner min.
Vi har haft våra tvivel men allt blev sedan bra,
Du har varit han, du har varit han för mig.
Nu är det bara ett stort hål inom mig.
Hejdå min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0