jag älskar min mamma såå mycket <3

som sagt linnea var hos mig =) mysigt.
men vid 6 drog jag mig till nyhem, till mamma (är här nu)

här hemma hos mamma har jag dansat galet med patricia & denize,
sen suttit o pratat om allt möjligt =) trevligt, jag har saknat dom så.

nu ska ja, patricia, denize & mamma käka lite o sitta o mysa till tv,
sen ska vi natta dom små om 1 timme, sen ska mamma och ja
kolla på skräckfilm, mohaha :D love it..

har även provat massor utav mammas kläder hon hade förr..
knappt så jag får på mig dom, hon har vart sååååå smal & snygg asså.
o hon strävar mot det igen, haha hon kommer fan bli milf ;) mohaha

här får ni två utav några bilder på henne..
mamma nyvaken haha :D 22 år gammal.

ännu en bild på mamma, 22-23 år! så smal & snygg (sorry för mörk bild)


ayyaa nu ska jag tagga, kanske skriver ett till inlägg sen.. mwaah!

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är jätte lik hon ju! Trodde det var du på den fösta bilden xD

2009-12-10 @ 19:46:29
URL: http://maanndisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0