jag längtar verkligen till julafton!

pratat lite med stenhuvet, hahaha nej jag skojja med nysten =)
vi har nog en låt på G, så det är nice.. hoho mitt älskade beat.

annars sitter jag bara o glor in i skärmen, tur jag har dig sötis o prata med,
sen lilla maddelutten om o sova, hahaha sömn är egentligen lustigt, visst?
_______________________________________________________________
DAGENS FRÅGA:
Vad gillar ni bäst med julen?
1. Snön?
2. Pysslet, o allt man tar upp?
3. Paketen?
4. Mörkret med dom fina ljusen & värmen?
5. Att släkten/vänner/familjen samlas?

- Hade svårt o skriva så det lät rätt, men är det annat med..
så skriv gärna ner det, o berätta lite. =) 


vi hörs senare, puss.


Kommentarer
Postat av: madelene

det ska va snö på julafton!

annars är det fan ingen mysig/trevlig julafton haha :) sen att familjen & lite av släkten samlas =)<3

2009-12-07 @ 23:31:39
URL: http://madeelenekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0